torsdag den 13. september 2012

Neon, neon, neon, loves!

Jeg er røget med på dillen med neon. Elsker simpelthen de mange produkter, man kan købe med små, fine neon detaljer hist og her, både i tøj, sko, farvelader og perler.

Jeg har længe haft lyst til at kaste mig ud i en af Kirkesjov's rigtig fede nøglesnore, og da jeg fandt disse to neonbånd i Stof 2000, tænkte jeg at nu var det nu. Nøglesnor kombineret med neonbånd. Her er resultatet.



De to nye nøglesnore skal bruges til mit nye arbejde jeg starter på d. 1 oktober. Ny nøglesnor til nyt arbejde. Skønt.

1 kommentar:

  1. Det er faktisk helt tilfældigt at jeg kom forbi her. Jeg sidder efter flere dage i sengen og kikker lidt på min blogstatestik og så så jeg tilfældigt et blognavn jeg ikke kendte og fulgte det her til. Og tænk så forbavset jeg blev over at finde et af de projekter der står på min efterårsferie liste. Det er da lidt hyggeligt.

    Jeg kan se du er ny i det skønne blogland og ønsker dig hjerteligt velkommen til en dejlig verden.

    (Jeg kan ikke kommenterer med min typepad blog, men på min henvisningsblog som jeg bruger nu kan du se hvordan du let kan ændre indstilinger så alle kan kommentere).

    SvarSlet