tirsdag den 18. september 2012

Fødselsdagstid

Nu nærmer vi os den tid på året, hvor stort set alle i min familie har fødselsdag. Det plejer at blive en dyr fornøjelse med alle de gaver, der skal købes. Både min mand, far, mor, svigermor, svigerfar og "svigerbror" har fødselsdag inde december måned. I år rækker pengepungen ikke så langt, så der skal virkelig tænkes kreativt.
Den første fødselsdagsgave der skal laves er til min far, og da jeg åbnede computeren og så Karinas blog med det fintmalede porcelæn, blev jeg rigtig glad. Det er bare den fedeste ide til en gave.

Her til formiddag har jeg så siddet og fundet passende motiver til nogle tallerkerner, jeg kan kaste mig ud i at lave. Motiverne er fundet ved at gogle motiver i googlefeltet. Disse synes jeg var fede og har forsøgt at tegne dem af.
Hvilket et synes i er det fedeste?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar