fredag den 5. oktober 2012

Cupcake konkurrence

Så fik jeg endelig tid til at skrive om den lille cupcake konkurrence jeg afholdt til min fødselsdag. Med jobstart, Vilfred syg og nu mig med ondt i halsen = ikke så meget nattesøvn, har overskuddet ikke været så stort. Men en succes var det. Pigerne synes det var et rigtig hyggeligt og et sjovt indslag. Det sagde de ihvertfald.

Billeder siger mere end ord, så her er de:

De dejlige damer

Alle fik 2 cupcakes at forsøge sig på. Alle skulle udvælge en som var med i konkurrencen. Der var både chokolade cupcakes og plain cupcakes at vælge imellem.
Lidt af pynten. Jeg havde lavet lyserød og lyseblå konditor glasur og to smørcreme, en med chokoladesmag og en med neutral smag. Derudover var der diverse pynt: krymmel, guld-og sølvstøv, chokolade til at rive, skumfiduser osv.
In action. 



Et par af kagerne der var med i konkurrencen.
Opstilling af kagerne til konkurrencen.

Votering.

Præmieuddeling.

Sikke en dejlig aften.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar