søndag den 7. oktober 2012

Søndags "u"hygge

Lidt mere fra cupcake verdenen....

Har forelsket mig i disse kager som jeg fandt på pinterest, er de ikke bare kære?!!
Ghostly chocolate cupcake

Dem forsøgte min datter og jeg at lave, som dagsprojekt. Kagerne blev lavet til formiddags, chokoladekagemasse og toppingen, italiensk marengs blev lavet om eftermiddagen da kagerne havde kølet af i køleskabet.
Marengsen puttede jeg i en frysepose og klippede et lille hul i en af spidserne, så man forsigtigt kunne trykke marengsen ud og forme sine spøgelser.
Øjnene på spøgelserne er lavet med chokoladeglasur.

Mums og værse'go siger jeg bare!

Her er vores resultater






2 kommentarer:

  1. Nøj så skønne de er de kager. Jeg kan godt forstå at de må have været et hit.

    SvarSlet
  2. Tak, det ar så sjovt at lave!

    SvarSlet